Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

ο βιολιστής στην στέγη


Πριν από αρκετό καιρό, είχαμε αποφασίσει με έναν πολύ καλό μου φίλο φωτογράφο να αναλάβουμε ένα project. Να δίνουμε την δυνατότητα (ευκαιρία θα έλεγα εγώ!) στον καθένα απο εμάς να φωτογραφηθεί σαν να ήταν μοντέλο! Δηλαδή....μακιγιάζ απο εμένα και φωτογράφηση απο τον Ηλία. Στην συνέχεια θα προσθέταμε και κομμώτρια και στυλίστρια. Συνεργαστήκα και με στυλίστρια αλλά σε κομμώτρια πήγαινε όποια ήθέλε μόνη της. Οπότε δεν ευθυνόμαστε για τα μαλλιά (ούτε για τα νύχια).

Το πρώτο μας "θύμα" ήταν η Μιμή(γειτόνισσα μου). Η Μιμή είναι φοιτήτρια μουσικής και παίζει βιολί. Τα βράδια ανεβαίνει στην ταράτσα μας και κοιτάει τα άστρα.... Έχω ανέβει και εγώ μαζί της για παρέα μια φορά! Κάπως έτσι μας ήρθε η έμπνευση για το concept της φωτογράφισης. Θα ανεβούμε στην ταράτσα παρέα με το βιολί!!!
Όποιος θέλει μπορεί να δει όλη την φωτογράφιση εδω και ελπίζω να δεχτούμε θετικά σχόλια.

Αυτό που σκεφτήκαμε με την Ελένη είναι να σας δείξουμε το μακιγιάζ και να σας πω μερικά πραγματάκια για τα προιόντα που χρησιμοποίησα.
Οπότε ξεκινάμε:

  • επειδή είναι και μικρό κοριτσάκι η Μιμή και το δέρμα της είναι μικτό-λιπαρό με τάση να γυαλίζει στο T-Zone βάλαμε το creme matifiante απο την mac. Προσωπικά το αγαπάω πολύ αυτό το προιόν γιατί λίγο-πολύ μετά απο κάποια ώρα οι περισσότερες έχουμε την τάση να γυαλίζουμε στο Τ.
  • σαν βάση χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου foundation.Estee Lauder-double wear. Ένα make-up με πολύ καλή κάλυψη, σταθερό αποτέλεσμα για ώρες και ΔΕΝ δίνει αποτέλεσμα μάσκας!
  • concealer απο mac-select cover up. Μέτρια προς καλή κάλυψη και ΔΕΝ σπάει ακόμα και στις δικές μας ηλικίες. Πρόσφατα αγόρασα απο inglot αλλά δυστυχώς σπάει και "δεν τα σπαει"
  • στα μάτια χρησιμοποιώ ΠΑΝΤΑ μια βάση για να σταθεροποιήσω τις σκιές. Εδώ χρησιμοποίησα την βάση της Estee Lauder-double wear. Να πω την αλήθεια μου...σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιώ τώρα της mac-soft ochre το προτιμώ γιατί αυτό δεν στεγνώνει. Μου έχει τύχει να πετάξω το προιόν γιατί είχε στεγνώσει και δεν άπλωνε πιά.
  • σκιές έχω βάλει μια πράσινη συλεκτική της Estee Lauder και δεν θυμάμαι την απόχρωση. Στο εξωτερικό το καφέ απο τις καλοκαιρινές σκιές του Tom Ford-Azzure. Στο πάνω βλέφαρο το ivory-estee lauder αλλά έχω βάλει και highlighter απο μια συλλεκτική χριστουγεννιάτικη πούδρα λάμψης πάλι απο estee lauder.
  • έχω χρησιμοποιήσει 2 eyeliner mac:point black & aqualine(liquid last liner). Εκπληκτικά προιόντα με αναλοίωτο αποτέλεσμα! Θέλει ειδικό προιόν ντεμακιγιάζ κατά προτίμηση 2φασικό.
  • στο waterline το έχω φετίχ και βάζω σχεδόν πάντα μολύβι. Εκτός αν η πελάτισσα είναι μεγάλης ηλικίας ή έχει πολύ μικρά μάτια. Αλλά είναι φετίχ. Το βρίσκω πολύ sexy! Εδώ λοιπόν έκανα μια μίξη. Το λατρεμένο μου minted απο την mac και το μαύρο μηχανικό μολύβι της estee lauder. Το πράσινο σύριζα στις βλεφαρίδες και το μαύρο στο εσωτερικό. Sexy ε?
  • στις βλεφαρίδες χρησιμοποίησα την magnascopic.
  • στα φρύδια το spiked απο mac.
  • ρουζ ενα ροδακινί της mac. Παρακαλώ να με συγχωρέσετε αλλά δεν θυμάμαι την απόχρωση!
  • στα χείλη περίγραμμα με το 05 coral writer-estee lauder και κραγιον το 723 radar-estee lauder. Είχα βάλει και γκλος αλλά (το αλτσχάιμερ ξαναχτυπά και..)δεν το θυμάμαι ούτε αυτό!!!

Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κάτι και κάπου εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω και την Μιμή αλλά και τον Ηλία Πειτσίδη για τις υπέροχες φωτογραφίες!
Εύχομαι να σας άρεσε και όποια απορία έχετε θα χαρώ να σας απαντήσω.


Πολλά φιλιά

υ.γ: πολλά απο τα προιόντα φαντάζομαι οτι δεν κυκλοφορούν πια μιας και η φωτογράφηση έγινε πριν απο αρκετά χρόνια οπότε μη με βρίσετε.....

11 σχόλια :

  1. Εγω τις ειχα ξαναδει τις φωτο στο book σου. Η κοπελα ειναι κουκλα βασικα, κι εσυ της τονισες τα χαρακτηριστικα. Αυτο το ρημαδι το Τ κι εμενα με ταλαιπωρει! Θα το κοιταξω αυτο το creme matifiante... Παντως και για τον φωτογραφο εχω πω οτι η τελευταια φωτο ειδικα με ξετρελαινει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχο το μακιγιαζ,καταπληκτικη φωτογραφιση!!και η κοπελα πανεμορφη!!μπραβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραίες φωτογραφίες κι εκπληκτικό το μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας ευχαριστω ολες!!! λεμε με την ελενη να συνεχισουμε και στην επομενη φωτογραφηση αν θελετε και εσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ.....η φωτογράφηση πολύ ωραία,και εξίσου ωραία και η δουλειά σου!!!!Στην επόμενη φωτογράφηση αν ψάχνετε για μοντέλο, είμαι διαθέσιμη πάντως....χαχαχα.Πολλά φιλάκια,κορίτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο το μακιγιάζ και γενικά όλη η ιδέα!! συγχαρητήρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία ιδέα και το αποτέλεσμα το επιβεβαιώνει! Πάω να κάνω like στις αγαπημένες μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Egw nomizw sou eixa pei entypwseis kai paliotera gia tis fwtografies sou!! H douleia k twn dyo sas einai e3airetikh!
    Se oti afora to makigiaz, na sou pw, den tha epixeirhrousa pote to sygkekrimeno look giati nomizw oti den mou pane ta xrwmata, alla sth sygkekrimeni kopela exei katsei kouti! Bravo Annoula! Sto xw pei k sto xw 3anapei...exeis astro!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. wow!Ούτε σε περιοδικό τέτοιες φωτογραφήσεις!Άψογο το μακιγιάζ,πολύ ενθουσιάστηκα με το κόνσεπτ ,ελπίζω να δούμε κι άλλα στη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή