Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Σωστό ντε-μακιγιάζ

Εγώ θέλω να σας μιλήσω για το σωστό ντε-μακιγιάζ.Σήμερα μου έλεγε μια κοπέλα πόσο πολύ σιχαίνεται την αδιάβροχη μάσκαρα.Οτι χρησιμοποίησε μια φορά και έχασε πάρα πολλές βλεφαρίδες της.Προσπαθούσα να της εξηγήσω οτι συνήθως δεν φταίει η μάσκαρα αλλά το λάθος ντεμακιγιάζ.Δεν θα προσπαθήσω να κάνω διαφήμιση ούτε να προωθήσω κάποιο φτηνό ή ακριβό προιόν....απλά θα σας πω την γνώμη μου.Να προτιμάτε τα 2φασικά προιόντα και κατά προτίμηση κάποιο που θα αναγράφει οτι αφαιρεί και αδιάβροχες φορμουλές.Μην ταλαιπωρείτε το δέρμα σας και τις βλεφαρίδες σας τρίβωντας με ενα ακατάλληλο προιόν.Αγαπημένα μου προιόντα ντεμακιγιάζ ματιών είναι το bi-facil(lancome)ή το loreal.Δεν μου άρεσε το take it away(estee lauder)υγρό αν και αναγράφει οτι αφαιρεί αδιάβροχες φόρμουλες και δεν μου άρεσε το διφασικό της avon.Ναι μεν ξεβάφει αρκετά καλά αλλά αφήνει μια δυσάρεστη λιπαρότητα η οποία κατά την γνώμη μου πρέπει να ξεπλυθεί με νεράκι γιατί ένα λιπαρό προιόν μπορεί να δημιουργήσει πρηξίματα στην περιοχή των ματιών.Απο ντεμακιγιάζ προσώπου είναι πολύ καλό το take it away(estee lauder) το γαλάκτωμα αλλά μπορεί να αφυδατώσει το δέρμα.Επίσης μου αρέσει το 3σε1 απο την avene αλλά και της apivita.

Κατά τα άλλα....εμένα μου αρέσει η αίσθηση του νερού και το πρωί χρησιμοποιώ ένα αφρώδες καθαριστικό.Το βράδυ όμως που είμαι συνήθως και μακιγιαρισμένη χρησιμοποιώ one of the above.
Εσείς πως καθαρίζετε το δέρμα σας?

4 σχόλια :

  1. Ντεμακιγιάζ, αυτή η πικρή ιστορία! Εγώ χρησιμοποιώ είτε το 3 σε 1 γαλάκτωμα καθαρισμού με πρωτεϊνες γάλακτος του ΚΟΡΡΕ, είτε το 3 σε 1 Purete Thermale Cleanser της Vichy. Βαριέμαι απίστευτα τη διαδικασία του ντεμακιγιάζ , το ομολογώ! Ειδικά αν είμαι από βραδινή έξοδο οινοποσίας με μωρομάντιλο το κάνω. Με το που πάτησα τα 30 βέβαια, προσπαθώ να είμαι επιμελής.

    Κατά καιρούς στο Hondos η OLAY έχει πολύ ωραίες προσφορές. Πήρα τη λοσιόν και το γαλάκτωμα από τη σειρά Total Effects (η σειρά με το εφτάρι)και πλήρωσα 5 ευρώ. Μια χαρά τιμούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα συμφωνησω για το θεμα βαρεμαρας μετα απο ξενυχτι και ποτο.ομολογω οτι χρησιμοποιω και εγω μωρομαντηλα αλλα με προιον ντεμακιγιαζ.οχι σκετο μωρομαντηλο και τριβομαι μεχρι να πεσουν ΟΛΕΣ οι βλεφαριδες μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα NUXE τα ξερετε? Εγω εχω ενα νερακι που τα βγαζει ολα! Και απο το προσωπο και απο τα ματια! Ειναι πολυ απαλο και ειναι το μονο που δεν μου προκαλει ερεθισμο ή τσουξιμο στα ματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nuxe?? εχω παρει το λαδακι τους... λες να δοκιμασω και το ντεμακιγιαζ τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή