Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Επιδρομή στο ψιλικατζίδικο.





Γεια σας και πάλι!
Μόλις γύρισα στο σπίτι μου φορτωμένη με περιοδικά και θέλω να μοιραστώ λίγες σκέψεις μου μαζί σας. Ας δούμε πρώτα τι πήρα:

- Marie claire Δεκεμβρίου   (5,50 ευρώ)   :
Δίνει δώρο βερνίκι νυχιών essie σε κανονικό μέγεθος και 11 χρώματα για να επιλέξετε (εγώ πήρα το lolipop για αρχή, με βλέπω να αγοράζω και δεύτερο τεύχος αύριο, χι χι )  . Μέσα στο περιοδικό θα βρείτε και ένα δειγματάκι της ενυδατικής ημέρας Revitalift 10 Total repair της L'Oreal, ένα δειγματάκι του καινούργιου σέρουμ Liftactiv serum 10 της Vichy και ένα δειγματάκι του κρεμοντούς με άρωμα άγριας ορχιδέας της Palmolive.

- Vita Δεκεμβρίου   (6,90ευρώ)   :
Δίνει δώρο την ενυδατική κρέμα σώματος Nutriextra της Vichy σε κανονικό μέγεθος.

- Glamour Δεκεμβρίου   (2,90 ευρώ)   :
Δίνει δώρο 10 καλλυντικά Rainbow priorities σε κανονικό μέγεθος για να επιλέξετε (εγώ πήρα το blush satin, ένα υπέροχο ροζουλί). Μέσα στο περιοδικό θα βρείτε δωροεπιταγή 10 ευρώ για αγορές προϊόντων Sephora ή  Priorities , την εκπτωτική κάρτα Glamour smart shopping card , ένα δειγματάκι Le chocolat της Nestle καθώς επίσης και πληροφορίες για το εορταστικό δεκαήμερο στο The Mall Athens (τυχερούλες Αθηναίες!) με αφορμή τα 10 χρόνια του περιοδικού.



Έκανα τη ζεστή μου σοκολάτα και άρχισα να ψαχουλεύω τα καλούδια μου. Εδώ σημειώνω πως ένα Essie βερνίκι κοστίζει περίπου 12,50 ευρώ και η κρέμα της Vichy άλλα 12 περίπου. Ναι το λάτρεψα το βερνίκι. Ναι, ήθελα και πάρα πολύ να πάρω την ενυδατική σώματος. Το ρουζάκι με πέτυχε σε μια στιγμή που δεν είχα κάτι σε ροζ. Όλα μου άρεσαν πολύ.

Καθώς λοιπόν τα ψαχούλευα και τα χάιδευα, έπεσε το μάτι μου στη σελίδα της Vichy στο Facebook. Γινόταν χαμός! Τα περισσότερα μηνύματα ήταν από εξαγριωμένους φαρμακοποιούς που ξεσηκώθηκαν με την απόφαση της εταιρείας να δώσει μέσω περιοδικού ένα προϊόν της σε κανονικό μέγεθος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση στην τιμή του περιοδικού. Από την άλλη όχθη ήταν οι καταναλώτριες, οι οποίες φυσικά ήταν πολύ ευχαριστημένες από αυτή την κίνηση (ανάμεσα τους και εγώ). Παραθέτω δυο ποστ χαρακτηριστικά και των δύο πλευρών:

- ( φαρμακοποιός) 
Γίναντε μάγκες και είστε εκεί που είστε λόγω των φαρμακείων, τώρα βγαίνετε στα περίπτερα; ΜΑΥΡΟ από όλα τα φαρμακεία, θα το φυσάτε και δε θα κρυώνει, συγχαρητήρια στο τμήμα μάρκετινγκ σας, άντε όξω από τα φαρμακεία τώρα, πωλήστε ό,τι θέλετε στα περίπτερα. Προϊοντα που σερνονται στα πατωματα του ψιλικατζιδικου μεταξυ χλωρινης και χαρτιου υγειας, δεν μπορει να ειναι η προταση του φαρμακοποιου στον πελατη του αγαπητή Vichy. Αυτό και τέλος.

- ( καταναλώτρια ) 
Αγαπητοί φαρμακοποιοί. Θυμώνω πολύ που μόλις γίνεται μία προσφορά για να δοκιμάσουμε εμείς οι γυναίκες ένα νέο προϊόν εσείς κάνετε επανάσταση. Τα φέρνουμε πολύ δύσκολα. Παλιότερα θα αγόραζα μία κρέμα μόνο και μόνο για να την δοκιμάσω. Τώρα πια όχι. Με κάτι τέτοια στα περιοδικά μπορούμε και εμείς να δοκιμάσουμε προϊόντα και αν μας αρέσουν, την επόμενη φορά να έρθουμε να τα πέρνουμε από εσάς. Αλλιώς θα αγοράζουμε μόνο ότι υπάρχει στα σουπερμάρκετ. Εϊναι δύσκολα τα πράματα. Τώρα μας τα κόψαν όλα.


Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτή η αντιπαράθεση και με έβαλε σε σκέψεις. Είναι λάθος μια τέτοια κίνηση; Χάνει σε αξιοπιστία και κύρος η εταιρεία ή κερδίζει πελάτες; Είναι άλλο ένα φαινόμενο της εποχής μας;

Προσωπικά μου αρέσουν αυτές οι προωθήσεις. Πάντα ήμουν της άποψης πως καλό είναι να δοκιμάζουμε πριν αγοράσουμε, πόσο μάλλον αυτόν τον καιρό που όλοι είμαστε πιο "μαζεμένοι". Χάνουν πελάτες τα φαρμακεία ή τα καταστήματα καλλυντικών; Δε νομίζω, αντίθετα μάλλον κερδίζουν, εφόσον ο ευχαριστημένος καταναλωτής θα ψάξει να αγοράσει το προϊόν που δοκίμασε και του άρεσε.

Έχουμε γίνει γκρινιάρηδες. Μας πνίγουν όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας και ξεσπάμε με το παραμικρό. Σημεία των καιρών...

5 σχόλια :

  1. Καλημέρα! Πόσο δίκιο έχεις σε όσα γράφεις! Παρεμπιπτόντως, η κρέμα αυτή της Vichy είναι πάρα πολύ καλή, ακόμα κ για μένα που έχω λιπαρό δέρμα, ειδικά τώρα το χειμώνα...
    Τώρα αν ένα προϊόν χάνει την αξία του ή την κερδίζει ανάλογα με το σημείο πώλησής του, δεν ξέρω... Ξέρω όμως πως εγώ την κρέμα αυτή τη γνώρισα από περιοδικό κ την επόμενη φορά την αγόρασα επειδή με βόλεψε...
    Συγνώμη για την πολυλογία μου, φιλιά...
    Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααχ και το'πα,δεν είμαι εγώ για τέτοια!Ετρεξα να αγοράσω το Vita για να πάρω το γαλάκτωμα και πήρα κατά λάθος το τεύχος με το αφρόλουτρο! @#$%^&@$#$%^%#^&&%^$#%@#@^$&%^&*^%*%^*% Γκρρρρ,σνιφ κατάρ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Δήμητρα Με μια πρώτη χρήση και εγώ μόνο καλά λόγια έχω για την κρέμα!

    @Σίσσυ Χαχαχαχα και εγώ θα την πατούσα έτσι, ήμουν έτοιμη να πάρω το αφρόλουτρο αλλά για καλή μου τύχη είδα το από κάτω τεύχος που είχε το κουτί. Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σημερα πηγα και εγω βολτα στο ψιλικατζιδικο αλλα στην γειτονια μου δεν ειχε ποικιλια.ειχε μονο ενα κοκκινο βερνικι και εχω ηδη αρκετα κοκκινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν τους καταλαβαίνω καθόλου τους φαρμακοποιούς,ακριβώς αν το δοκιμάσεις και σου φανεί καλό θα πας να το αγοράσεις μετά από κει.Πολύ σωστά τα λέει η κοπέλα,δεν είναι όμως μόνο θέμα κρίσης και πριν την κρίση έτσι θα γινόταν. Θενκς για την ενημέρωση για το γκλάμουρ,δεν το ήξερα,θα πάω να πάρω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή