Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

bettylicious

Πάμε λοιπόν σε μια άλλη φωτογράφηση.... Εδώ το θύμα μας ήταν η φιλεναδίτσα μου η Μπέττυ. Η Μπέττυ είναι το πιο χαρούμενο,θετικό πλάσμα που έχω γνωρίσει! Βέβαια έχει έντονο χαρακτήρα και τα πάντα τα βιώνει πάρα πολύ έντονα! Οπότε,καλό θα ήταν να μην την θυμώσετε. Κακίες δεν κρατάει....αλλά εκείνη την στιγμή θα πρότεινα το "όπου φύγει...ΦΥΓΕΙ"
Το concept αυτής της φωτογράφησης ήταν πολύ ανάλαφρο. Είναι αρκετά casual τύπος και αθλητικός(αν και τότε κάπνιζε σαν φουγάρο) οπότε φορμούλες,σπορτεξάκια και φύυυυυυυυγαμε!!!! Κάναμε και εμείς την εκδρομούλα μας και η φωτογράφηση έγινε στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας.

Δυστυχώς...πολλά απο τα προιόντα που χρησιμοποίησα πλέον δεν βρίσκονται στο βαλιτσάκι μου αλλά θα προσπαθήσω να είμαι περιγραφική.
  • Στο foundation παραμένω στο αγαπημένο μου εδώ και χρόνια εκτός αν έχω ιδιαίτερες ανάγκες του δέρματος. πχ ανάγκη για μεγαλύτερη κάλυψη, ή δέρμα με ανάγκες σύσφιξης. Εδώ όμως χρησιμοποιήσαμε για άλλη μια φορά το double wear-estee lauder.
  • concealer-mac-select cover up αν και αρκετά καλό είναι και το double wear-estee lauder.
  • double wear βάση για τις σκιές
  • σκιές....χμμμ.....λοιπόν είχα κάνει ένα ουράνιο τόξο or something like that! Έβαλα ένα ανοιχτό πρασινάκι στην εσωτερική κόγχη του κινητού βλεφάρου,συνέχισα με ένα ροζ παλ και στην εξωτερική γωνία ένα ωραιότατο δαμασκηνί! Οι σκιές ήταν όλες estee lauder.αααααα...να μην ξεχάσω και την ivory κάτω απο το φρύδι!
  • στο κάτω βλέφαρο έβαλα ένα αγαπημένο μου μολύβι πρασινομπλέ(16 newport blue). Απο πάνω πέρασα μια σκιούλα απαλό απαλό πολύ απαλό γαλάζιο. Επίσης όλα estee lauder. Εννοείται οτι το έχω βάλει και στο εσωτερικό....είπαμε....φετίχ.....
  • αν παρατηρήσετε έχω κάνει και μια πολύ λεπτή γραμμή σύριζα στις βλεφαρίδες με ένα σκούρο μπλε liquid last liner mac.
  • magnascopic μάσκαρα
  • μολύβι για τα φρύδια ένα ανοιχτόχρωμο απο estee lauder το οποιο αν δεν κανω λάθος έχει σταματήσει να κυκλοφορεί εδω και χρόνια.
  • ρουζ 101 petal-estee lauder
  • και στα χείλη ένα λατρεμένο μου προιόν...luv4ever-pro long wear-mac. Γενικώς μου αρέσει πάρα πολύ το προιόν αλλά και η συγκεκριμένη απόχρωση. Δεν είναι τέλεια? Νομίζω οτι ταιριάζει στις περισσότερες επιδερμίδες και δίνει χρώμα χωρίς να φωνάζει!

Και πάλι να ευχαριστήσω την Μπέττυ και τον Ηλία Πειτσίδη για τις όμορφες φωτογραφίες. Οι υπόλοιπες φωτογραφίες του άλμπουμ εδώ

Πολλά πολλά φιλάκια και ελπίζω να σας άρεσε και αυτή η φωτογράφηση!

8 σχόλια :

  1. Αυτη η κοπελια τελειως διαφορετικο στυλ απο την προηγουμενη! Κουκλα κι αυτη! Αλλα εκανες κι εσυ το καταλληλο μακιγιαζ Αννουλα! Σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω,ευχαριστω,ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως και η προηγούμενη φοβερή κι αυτή η φωτογράφιση και πολύ όμορφο το μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία φωτογράφηση και αυτή....μπράβο κορίτσι,και Χρόνια σου πολλά!!!Φιλάκιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!και για τις ευχες και για τα καλα σας λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ta logia einai perita!!!!!!!!!
    fia far

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσε και αυτή η φωτογράφηση πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσει τρελά και αυτή. Σα να έχεις πιάσει ακριβώς το στυλ της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή